Reklamacje

Reklamacja

1.W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na adres: reklamacje@zieloneserce.pl lub korespondencyjnie na adres: O TRZY Paweł Grzegorz Borkowski ul. Piłsudskiego 80/3 08-110 Siedlce.

2.W przypadku Towarów żywnościowych reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową może być rozpatrzona przez Sprzedawcę, jeżeli została złożona niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności towaru z umową, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia realizacji Zamówienia.

3.Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:

  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  • żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  • danych kontaktowych składającego reklamację.

4.Wymiana Towaru jest możliwa w przypadku Towarów zepsutych lub uszkodzonych podczas dostawy. Jeśli w sklepie nie ma produktów na wymianę (np. wyczerpanie zapasów), Kupującemu zostanie zaproponowany inny towar lub zwrot pieniędzy.

5.Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Kupującego nie później niż w terminie 14 dni. Brak ustosunkowania się do wskazanych wyżej żądań w terminie 14 dni oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *